2012-06-30 @ 06:29:41

Nu är vi påväg!!

On our way to Gyda i Sandviken :) Det är min (jossans) favorit tävlings ställe! Sjukt trevligt folk, Fasta hagar och ett bil däck i varge hage så ingen häst kan välta ut vatten hinken! De har även el i staketen hela tiden! Sjukt bra! Oftast Inga större avvikelser från tids planen och så har dom en tävlings ovalbana och en uppsärmnings ovalbana! Sjukt bra!
Dock är den här tävlingen bara en tränings tävling men ska bli kul och träffa alla där uppe igen!

Kram! Jossan (som skrev) och Julia

Kommentarer:
Postat av: Stina

Jag funderar på att köpa en röd nosgrimma, vars har du köpt din? Är kvalitén bra? :)

Svar: Jag har köpt min på Agersta :) ja det tycker jag! Jag tycker att den är mjuk och fin och lacket har inte spruckit :) gillar den jätte mycket! :)
Jossan

2012-06-30 @ 10:50:52
URL: http://stinabackerholm.blogg.se
Postat av: Kikki

Lycka till!

Svar: Tack så mycket! :D
Jossan

2012-06-30 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0