2012-06-26 @ 23:33:31

Snabbt inlägg...

Idag red vi på ängarna och jag har kommit på ett sätt att träna galoppen på! Galoppera i gräs som är över en meter högt!
Haha! Ja det var bra jobbigt för hästarna men suverän träning! Galoppen blev verkligen uppåt!
Däremot kunde jag inte ens tölta i 30 cm högt gräs utan att det blev för jobbigt för honom..
Energin som jag sa att han hade igår var också bort blåst... Haha.. Ja... Varför sa jag något? :P
Nej, men jag var nöjd med honom ändå :)

Jag vet inte hur jag ska göra med tränset... Han var riktigt snygg i det som det är. Det blir liksom väldigt stilrent och stenarna blir lite mer diskreta... Men jag vet inte än. Det vore ju roligt med lite mer grejer som är röda ;)
 
Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0