2012-06-15 @ 11:56:00

Tävling på G!

Hej!
Ja, jag vet inte om vi sa det men jag och Jossan har i alla fall anmält oss till en tävling. Eller ja, en tränings-tävling, tror det kommer bli bra för våra hästar. Så den 30 juni bär det av mot Sandviken :D Jag har aldrig tävlat där men Jossan säger att det är jätte bra där ;)
Haha, jag är jätte taggad redan nu men vi måste nog försöka hinna åka till en ovalbana och träna lite innan. Så att jag vet att Stelpa håller sig på banan ;)
Det var nog tur att vi inte väntade med att anmäla oss tills idag för såg nu att de var fullt...
Här kommer de få bilder som knäpptes på mig och Stelpa på förra tävlingen ;)
Inga jätte bra bilder men det vart bara de här för mamma vågade inte knäppa några när det började spåra... Och på flaggloppet tror jag allihop höll andan :P
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Caroline

Jag var där en liten stund. Släng gärna in en kommentar på bloggen när det är någon islandstävling i Uppsala-området. Älskar att fotografera hästtävlingar!

2012-06-15 @ 23:12:44
URL: http://carolinesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0