2012-06-04 @ 21:43:29

Tävlingskläder :P

Hej!
Ja idag har jag hunnit med mycket känns det som men egentligen har jag nog inte det. Bara för att jag stressat som det känns så... :P
Men i alla fall, när jag kom hem så tog jag och provade tävlingskläderna. Kavajen och skjortan har jag ju använt men jag ville se hur det såg ut med vita ridbyxor till. Ganska bra blir det i alla fall, kavajen är lite stor annars passar allt ;)
Sen är det ju ett till lite problem bara... skodelen. Jag har inga tävlingsskor och inga chaps heller för den delen. Har svarta chaps, inte jätte fina men de fungerar, men jag har inga skor. Vill inte ha mina bruna jodhpurs...
Och eftersom jag helst ville ha stövlar, onödigt att köpa skor för att ha de en gång om jag ändå ska köpa stövlar sen, så kommer jag få ett par stövlar. De kostar ju endel men det är en tidig födelsedagspresent.
Hoppas jag hittar ett par som passar. Provade ett par på Hööks senast jag var där och tror de skulle kunna fungera ;)
Här är i alla fall jag i tävlingskläder, utom skorna då ;P
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Stina

Sv; Ja, det är ju halare utan.. Jag är bara försiktig och vill inte ta några risker ;) Självklart klarar honju av att gå i skogen, men nu är det fortfarande för blött för att gå på vissa ställen så man måste gå igenom ett ställe där det är mycket vatten osv.. Svårt att förklara ;)

2012-06-05 @ 10:40:20
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Stina

Snyggt! Har du helskodda eller knäskodda/oskodda ridbyxor? :)

2012-06-05 @ 10:43:04
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Clara

snyggt! vad är det för ridbyxor du använder? :)

2012-06-05 @ 17:50:35
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0