2012-03-16 @ 22:30:14

Äntligen fredag!

Hallå på er!
E det inte skönt att det är fredag? Jag är helt slut! Usch så trött jag är... Men men känner att jag vill fixa lite på bloggen skriva några inlägg o fixa lite med designen o så.

Ja som ni vet så är Julia borta så idag red mamma Stelpa. Det gick inte super i tölten men iblad så gick det bra. Dom andra gångarterna tyckte jag inte att hon hade något problem med såg så fint ut så :) På Atli gick det bra gångarts mässigt men jag tycker inte om att han blitit så stel i munnen på sista tiden... Han är jätte fin i skritten och så men brukar alltid böja halsen lite och få honom att stå i form sedan innan jag hoppar upp och det har han blivit jätte stel med! Han bara länger halsen allt vad han kan så fort han inser att jag ska ta i honom.. Varför? Är det bara dummheter eller är det något fel... Han är inte ett dugg stel i vänster varv i skritt men i alla andra gångarter blir han det.. Hmm.. Hoppas det andra bettet kommer snart så jag kan byta och se om det är det som stör honom eller och jag ska börja fundera på om det är något med tänderna eller linande...

Måste plannera också. Jag vet inte hur jag ska göra. Ska vaccinera och boka tid för lektion med Peter och jag måste göra det imorgon annars är jag inte snäll mot varken mina föräldrar, Peter eller veterinären. Skärpning Josefine!


Här försöker Julia att lära min häst yttligare en cirkus konst, nämnligen att flemma!

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Fanny & Filippa

Guud,vilken sööt bild!

2012-03-17 @ 06:43:33
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Postat av: Emma G

Byter du bett ofta? ;) vad rider du på för bett nu och hur länge har du gjort det? :) kan vara att det är dags att byta bett, tycker jag det låter som =)

2012-03-18 @ 21:39:51
URL: http://freyfaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0