2012-03-17 @ 22:49:00

As taggad!!

Hej igen!
Ska ju träna för första gången med laget inför Lag-SM imorgon! Det ska bli så jäkla kul! Är as taggad just nu och nervös... Jag tror att Sara kommer att vara där och det är från henne jag köpt Atli. Jag är nervös över vad hon kommer tycka om Atli nu.. Usch jag blir bara mer nervör ju mer jag tänker på det... Ne, nu tänker vi inte mer på det.

Jag ska vara där vid 9 så måste kliva upp halv 7 imorgon. Jag kommer vara trött hela nästa vecka.. Det är rätt konstigt, jag måste verkligen sova tills 10 varenda helg annars är jag jätte trött på onsdagen i veckan som kommer (och ni kan ju förstå hur dom andra dagarna är om jag redan är jätte trött på onsdagen). Aja, där spårade jag lite.. Har man häst så har man.

Ska iallafall duscha nu så håret inte ser allt för tråkitg ut imorgon och sen ska jag sova. Gonatt på er! :)



Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0