2012-03-13 @ 21:48:28

Grejor!

Hallå! Ja nu ska ni få se bilder på hur han ser ut i de nya grejerna. Men först! Vad gjorde vi idag?

Jo, det blev den så kallade döskallerundan idag. Den har mycket backar och är perfekt att träna kondition på. Har även en jättebrant backe som vi skrittar uppför i låg form så dom verkligen får jobba med rygg och bakben och den är perfekt! Hästarna har bra mycket mjölksyra i musklerna efter den backen! Sen är det skritt en bra bit i skogen vilket också är perfekt eftersom dom då kan skritta bort endel av mjölksyran. Skit bra!
Så det blev inte så mycket krav idag. Bara kondition och lite styrka :)

Men nu till det viktiga! Grejerna!
OBS! Han var ingen fotto glad häst idag.. Försökte locka med godis men då gick han bara framåt. Inte så lyckat. Så det fick bli dessa bilder där han ser så där halv glad ut.


Sitter som en smäck! Lite långt vid bogen kanske men går det att undvika...?


Detta är alltså alla röda grejer som jag har. Ett grimskaft ett tecke och en nosgrimma.. :P Aja Får samla mer sen :)


Och en liten närbild på tränset. Man tänkte inte på att dom var olika stora eller att det var mässings spännen :) Men vad tror ni? Sitter nosgrimman lite högt upp? Ska nog sänka den ett hål till nästa gång.

Kommer han ha snyggaste outfitten utanför tävlingsbanorna eller? :P

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Moa ingstedt

Blev ju as snyggt! Kram

2012-03-15 @ 09:32:16
Postat av: Linda

Jag dör jag dör jag dör fyfan vad snyggt!! YES rött skall det vara. Ååååh det där fleecetäcket är jag sugen på, mumma! Han blev ju helt klart snyggare i rött än min lilla fjant ^^

2012-03-15 @ 11:22:29
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja vet visst e han snygg! :P

2012-03-16 @ 12:03:09
URL: http://semtegensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0