2012-03-18 @ 20:13:49

Hur gick det då?

Hallå!

Ja nu är frågan kom vi iväg i tid? Haha! Ja, vi höll ingen av tiderna förutom när vi skulle iväg. Jag gick upp 10 min sent. Vi kom inte ut till stallet för än typ 20 i 8 och vi lastade typ 5 i 8... Men! Vi åkte exakt kl 8.00. Haha!
Sen då? Hur gick det sen? Jo, det gick jätte bra! Han tölta på som aldrig förr! :O Jag töltade sammanlagt 5 varv på banan. Min duktiga pojke!
Vi körde igenom nästan alla grenarana, eller ja inte alla gångarts grenaran där red jag bara tre stycken. Först T5 sen T7 och sen V4. Men vi körde igenom alla andra grejer :) Han skötte sing jätte fint på allt :)
Fick just reda på vilka grenar jag ska rida! :D Jag ska rida V4 och Dressyren! Det kommer bli skit bra det! :D Mäste träna på nedtagningen från galopp till skritt men sedan är det bara finslipning på allt :)

Vart helt slut efter denna dag så när jag kom gem la jag mig direkt på soffan och kollade på filmen AVATAR. Det är banne mig den bästa filmen som finns! Så jäkla häftig! Blir lika förundrar varända gång jag ser den. Herre gud!
Den går nu på Visat film action om någon vill se har precis börjat!!!

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0