2012-03-23 @ 08:14:48

Jag fattar inte!

Hej på er!
Förlåt för att jag inte uppdaterade något sen på kvällen igår men jag var redan trött vid kl 8! Och jag förstår inte varför jag e så trött.. Nu när solen är framme och det blir ljusare ska men väl bli piggare?! Jobbigt är det iaf!
Jag kämpade för att hålla upp ögonen och kolla klart på Revange sen var det bara att gå och lägga sig. Orkade varken läsa eller skriva något på någons blogg (svarade lite snabbt på en kommentar men..).
Atli fick vila igår så det fanns väl inte så mycket att skriva om ändå.

Idag ska jag åka till veterinären och vaccinera Atli så att han är färdig vaccinerad någon gång. Skönt att ha det ur världen. Men det betyder också att jag inte kommer rida honom idag och inte imorgon heller men det blir nog att jag går till stallet iaf och borstar lite på honom. Blir kanske lite horsemanship :) På söndag ska jag på the hungergames med Moa! Ska bli skit kul! Men jag hade tänkt att hinna med att longera Atli också. På måndag blir det vila och så sätter vi igång på riktigt på tisdag.

Ja det var min planering :)

Ska ni göra något kul med era hästar i helgen?

Kram! Jossan

Bild på Yöta som leker och har kul i hagen:


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0