2012-03-06 @ 08:09:14

Klippning på schemat...

Hej!
Ja, idag är det klippning på schemat. Vi hade tänkt raka hästarna igen nu när det blir lite varmare. Märkte att det var lite varmt för Stelpa att stå i stallet på tävlingen, kan ju vara lite stress också. Men hur som helst så börjar det bli varmt nu och det märks när man rider... De blir svettiga efter bara en liten bit, även om man inte gör något jätte ansträngande.
Så jag har klippmaskinen med mig och så hoppas vi att det går bättre än förra gången... maskinen dog lite halvt efter en och en halv häst...
Vi ska raka de lite mer än förra gången också, vi tog inte så mycket då eftersom det redan börjat bli ganska kallt.
Hoppas också att hästarna håller sig lugna så att det går lite snabbt och smidigt, så kanske vi hinner rida en lite en sväng också. Men jag skulle behöva komma hem tidigt idag också för jag missade flera prov när jag var sjuk, så dom måste jag plugga till... fast jag är mycket hellre i stallet...
Aja, hoppas i alla fall att det går bra att klippa, det är det vi ska göra först... :P
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Elin- Northern Showhorses

SV: Ja :D Verkligen super kul :D

2012-03-06 @ 11:36:43
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
Postat av: malin

Det skulle vara JÄTTEsnällt av er om ni sa om ni har provridit Fylkir som stod hos Jenny Göransson? :)

2012-03-07 @ 15:19:18
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0