2012-03-29 @ 21:02:36

Min gamla pojke! :'(

Hej!
Sitter och laddar upp lite bilder på Atli på Facebook och såg då några bilder på min gamla häst, Kraflar. Det skär i hjärtat att tänka på honom.. Saknar honom så! (han är inte död, jag har sålt honom)
Så jag tänkte lägga in en bildbomb på honom nu så ni fär se min älskling.








(Kraflar är den brunare hästen)













Som ni ser hade han inte bästa formen på tävlings banorna men av dom 21 grenarna som vi startade i gick vi till finnal alla gånger utom två utav starterna. Jag har alltså 19 rosseter ifrån honom. 2 st andra plats, 4 st tredje plast, 2 st fjärdeplats och 3 st 5 plast och resten är vita rosseter!

Gråter nästan när jag tänker på honom... 

Ne nu ska jag kolla på revange! Hörs!

Kram! Jossan 


Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Jo det är ju pga skadan som hon slår ihop med fötterna så hiskeligt och med skadan medför det såklart att hon är svag.



Men vi behövde göra en öppen tå för att hon skulle slippa slå i så att hon skall VÅGA trava samt slippa ha ont och att vi därefter kan börja träna traven. Nu kastar hon fram bakbenen hon vinklar dom inte inunder sig som de ska göra.

2012-03-29 @ 23:05:03
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Haha ja hon är lite söt donnan, stenen kallar jag för hennes soffa ;)

2012-03-29 @ 23:05:28
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Fanny & Filippa

Fina bilder ♥

2012-03-30 @ 07:09:02
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0