2012-03-19 @ 18:12:27

Novabett?

Det blev en ändring i mitt fina schema som jag gjorde igår. Vi ska åka till Peter imorgon istället för på onsdag, vilket inte gjorde mig någonting förutom att jag vet inte vad jag ska ha i munnen på honom? Han verkar ju uppenbart trött på bomder-tredelade och det lär väl inte göra så större skillnad om jag byter till något utav dom andra tre delade betten som jag har. Som dessutom är lite förstora. Så jag hade tänkt att testa mitt novabett imorgon för att se om jag skulle ha det när jag åkte till Peter, som jag då hade planerat in på onsdagen, men nu finns ingen tid för det. Hur ska jag göra? Hm.. Jag får väl helt enkelt ta med mig båda bettet och börja på novabettet men om det inte funkar ta det bomber-tredelade igen.

Men, så e det ju så att jag inte vet om det passar. Om det skulle passa så tycker jag att det är:

Men men, han funkar ju inge bra på det tre-delade heller. Tur är att jag beställt ett nytt rakt bomberbett med tungfrihet åt honom som borde vara här när som helst nu. Hoppas han gillar det bara. Kostar ju ändå endel.. Annars tänker jag köpa ett vanligt rakt bett på hööks för det ser ändå lika dant ut som bombersbetten så får jag sälja det andra.

Vad tycker ni om Novabettet? Hur har det funkar för er?
Och vad tycker ni om bomberbetten? Bara dyrt? Suveränt? Aldrig haft det?

Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Emma Gustafsson

Bombersbetten är bra! Har två stycken, ett rakt med tungfrihet och ett tvådelat stång med lock-up. Är supernöjd, helt klart värt priset :)

2012-03-19 @ 21:03:27
URL: http://freyfaxi.blogg.se/
Postat av: Tessan

Bett är svårt. Jag köpte ett bomber för jag tänkte NU jäklar ska han få det bästa. Först ridturen grät jag.. han HATADE det.. Men nu älskar han det ju, så nu känns det inte BARA dyrt, även om de faktist är de ;)



Sv: TAACK vad du är go!! Lite läskigt bara, undrar hur spänd han kommer va!! haha lilla nasse

2012-03-20 @ 02:07:35
URL: http://thereseflodin.blogg.se/
Postat av: annie ♥

Hej!

Jag har rensat lite i hästgarderoben och hittat lite som jag säljer nu. Kolla gärna! :)



http://narvefors.blogg.se/2012/march/hastprylar-tillsalu.html#comment



/ Annie

2012-03-20 @ 22:26:11
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0