2012-03-05 @ 19:39:38

På Hööks

Hallå!
Ja idag var jag på Hööks för att se om man kunde skriva upp sig någon stanns för att få de grejer jag vill ha. Och det kunde man! Så jag skrev upp mig på pikén och freectecket som kommer nu i mars men byxorna skrev jag inte upp mig på för dom kommer inte in förrän JULI?! Så länge tänker jag inte vänta tänkte jag så jag började kolla på andra braller men det var inga som var riktigt lika snygga som dom men det blev ett par iaf! Och lite annat som jag inte hade räknat med... Hur kan det komma sig? kanske för att jag var och handlade med pappa? ;)
Här kommer dagens köp!

Grimmskaftet

Den, Fast svart med vita sömmar

Dessa ridbyxor (matchar lite med röda sömmar!)

Dessa, fanns inte i rätt storlek i svart så fick bli brun

Den som jag redan har funkar uselt! Inte gjord för islandshäst svansar. Men det är den här! :)

Och Magic brushes!!


Har sett att han har varit lite känslig för piggborsten på ryggen så dom här blir nog bra eftersom dom e lite mjukare. Ska köpa en mjukare rotborste också när han fått sommar pälsen.

Det var allt för den här gången!

Kram på er! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Åh men det blev ju lite köp :D vad härligt!



Sv: Haha ja hon gjorde min dag också och min kväll efter ridpasset :D

2012-03-05 @ 21:45:00
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Daniela - En satsande ponnyryttare

Älskar ridbyxorna! :)

Köpte du såna?

2012-03-07 @ 16:53:41
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0