2012-03-20 @ 12:30:00

Ska dra igång en ny grej!

Tjenare!

Tänkte att jag skulle dra igång en ny grej här på bloggen och det är: Veckans salu islandshäst! Jag är typ helt besatt av att kolla på salu hästar. Jag ska inte ha någon och jag är jätte nöjd men Atli. Men det är kul ändå! ;)

Jag tänker då låna bilder ifrån deras annonser och motivera varför jag tycker om denna häst och sedan självklart länka annonsen också. Sen när hästen är såld så ändrar inlägget och skriver att den är såld.

Sen så vill jag bara säga (kommer nämna det i varenda inlägg) att om den nuvarande ägren eller den nya ägaren inte vill att hästan ska finnas kvar här på bloggen, så är det bara att maila eller skicka en snäll kommentar så försvinner den direkt efter jag sett mailet/kommentaren. Är ofta inne på mailen på vardagarna och mer inne på bloggen på helgerna.

Flott femgångshingst för tävling/avel!!. Hästar säljes
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=587097

Denna häst heter Loki från Odensicke.
 
Citat från annonsen: 'En mycket lovande och komplett femgångshäst är nu till salu, för dig som vill satsa på att tävla femgång och/eller kombinera med avel.
Loki har fem mycket bra gångarter som är mycket lättväxlade och rena. Tölt med flott aktion och tempo, stor trav med tryck i bakbenen, vägvinnande skritt, stor rund galopp och med snabb och säker pass.
'

Jag gillar denna häst för att jag är helt kär i färgen och exteriören! Speciellt dom långa bena och den fina halsen. Han ser även ut att ha djupa hovar och det gillar vi! Han har inte så mycket man men han är ju hur tjusug som helst ändå! Den här skulle jag inte ha något emot att köpa faktist.

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=587097

Kom ihåg om ni inte vill att hästen ska synas här maila eller kommentera!

Mail: [email protected]

Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Tessan

Klockrent, Kvisturs halvbror är han ;) Samma årskull! Han är sååå fin, det är ju malins :)

Fotade honom i höstas när han inte var så mkt tränad. Riktigt läcker :):)

2012-03-21 @ 07:46:13
URL: http://thereseflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0