2012-03-18 @ 06:30:00

Uppe före tuppen!

Jajamen! Uppe nu och ska klä på mig, äta frukost, borsta tänderna och sedan ut till stallet! Mamma och transport ska vara i stallet senast halv 8 och vi ska börja lasta senast kvart i 8. Åka SKA vi göra kl 8 och är förhoppningsvis framme vid kl 9 eller lite innan.

Atli ska få ha på sig sitt fina, röda tecke i transporten och den nya grimman också tror jag. Har smort upp den nu. Sen ska har få ha få sig dom icke matchande, lila transport skydden som ser ut som om dom är stickade och det röda grimskaftet.
På banan blir det det vanliga + röda nosgrimman.

Fina killen!

Och för min del så tror jag att jag ska ha på mig jeans ridbyxorna om det inte är för kallt, gråa ridstrumpor, en t-shirt, en grå munkjacka och en röd soft shell jacka.

Vi kommer matcha så fin så! Om det inte är för kallt då kommer jag ha overallen och då matchar vi inte så mycket längre..

Ja! Ska dra nu! Gör ett inlägg sen om hur det gick och om vi höll tidsplanen ( vilket jag inte tror).

Kram på er! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0