2012-03-19 @ 17:46:28

Usch!!

Idag vaknade jag och såg att det snöade förfullt utomhus. NEEEEEEEEEJ!!!!
Sen åkte jag till pappas jobb och satt där ett tag och då började det snöa ännu mer. NEEEEEEEEEJ!!!!!
Sen äkte jag till skolan och eftersokolan kom pappa och hemtade mig och vi åkte hem. När vi kommer till Semtegen-vägen så är det 5 CM SNÖ PÅ VÄGEN! NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!

Fatta vad besviken jag blev. Okej med lite snö så att det bara blir ett tunt täcke. Det smälter ju bort så fort det kommit i alla fall. MEN NU! 5 cm?! COME ON! :( Det är ju vinter igen typ....
Tur var det att man inte kulle rida idag... Det blåser dessutom JÄTTE kallt.

Nej.(!) Skönt att vara inomhus. Vi ska käka gott idag också! Det blir något marrinerat fläskkött (tror ja), ris och Beaneassås.(!) JAAAAA!!! :D

Kram Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0