2012-03-21 @ 16:55:00

Vårväder och vill ha mina grejor!

Hej!
Sitter i skolan och väntar på pappa nu. Ska ut till stallet i kväll, hoppas vi hinner ut tidigt för det är så himla fint väder. Vår på riktigt!
Jag vet inte om jag vill träna på Peters tips idag eller om jag vill rida ut och bara slappa i det fina vädret. Får nog se när jag kommer dit. Kanske rider ut och tränar på vägen... Beror ju på hur mycket det har smällt, det har jag inte ens hunnit kolla... Haha, hade så bråttom igår.
Nu har de ju ringt och sagt att Jossans bett har kommit och jag längtar till mina grejer kommer. Beställde ju endel saker. De har inte hört av sig...
Vill framför allt ha nosgriman. Ska bli så skönt med en hög nosgrimma för när jag har nuvarande bettet så trasslar det bara in sig och fastnar i den låga nosgriman. Nuvarande bett på bilden.
Tycker Stelpa fungerar bra på det men som sagt så blir det trassligt så jag längtar efter en hög nosgrimma. Men nu måste jag gå och hämta lilla syster så att vi kan komma iväg någon gång. Och kanske ut till stallet innan det blir mörkt... hoppas, hoppas, hoppas...
Vårväder förra året tror jag :P
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0