2012-05-09 @ 20:16:55

Citat från dagen:

Julia: "Det regnade mycket mer när vi kom ut..?"
Julia: "You don't say! Det regnar inte innomhus!"
Jossan: "Va?!"

Jossan: "Anna?"
Anna: "Nej! Nej,Jag tänker inte hämta något åt dig!"
Jossan: "Jo, det tänker du."
Anna: "Men...!"
Jossan: "Hämta bestick åt mig."
Anna: "Okej.."

Julia: "Ska jag borsta av dina skor?"
Jossan: "Ja, tack!"
Julia svänger borsten en halv meter ifrån Jossans sko.
Jossan: "Vad var det där?"
Julia mumlar: "En grov miss..."
Jossan as garvar!
Julia: "Nej men jag var tvungen att kolla hur man gjorde.."
Jossan as garvar mera.
Efter att Julia borstat ett tag säger hon:
"MEN! Varför använder du bara inte skoborsten?! Nu har du garvat åt mig i onödan.."

Anna: "Om Jorden går under kommer man försöka flytta till Mars."
Julia: "Och hur ska dom lyckas med de? Spruta in massa sure där eller?"
Anna: "Nej man måste bara plantera in växter och senta dit vatten och få det varmt."
Julia: "Jaha! Så dom har tänkt fixa en till växthus effekt! Just sayin'..."

Julia: "Avslagen Cola smakar kanel."
Jossan: "Nej det gör det inte Julia..."

Julia: "Jag äter inte kanel. Men om man tar för mycket så smakar det som muskottnöt."
Anna: "Jag vet en häst som heter muskott! Han biter på sin grimma när man ska sätta på den."
Julia: "Vilken nöt..."

Haha!! Jag vet inte om ni tycker att det är så kul. Men vi har haft det jätte roligt idag!! :P

Kram! Jossan och Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0