2012-05-27 @ 00:09:31

Gästbloggar

Hejhej alla glada människor!!!! :D
Mitt namn är Lisa aka Hulken! och ah nu kände jag för att gästblogga (stor anledning för att jag är i Julias rum)
Hur gammal är lilla jag då? Jo jag är så mycket som 15 år ^^
Julia har precis lärt mig vad eurovision (?) är för något. Elr ah jag vet ju vad det är.. typ..
Hu känner jag och Julia varandra då? Jo det är såklart genom vårt kära 4H som ligger varmt om hjärtat!
Började där i slutet av 2006 så har alltså varit där i vadå? snart 6 år! Wooow tiden går fort fan!
Neej men nu ska jag dra vidare då vi ska till årsta och hämta en vagn! ohja kl 00.00 (eller ja, lite senare blev det nu då) och imorrn är det jobb på gården som gäller!
Nej men nu har jag inge mer att skriva så får väl ge ett gulligt hejdå!!
Med en bild på moi! :D
Julia har även skrivit i min blogg som du kan hitta på:
http://lisadahlin.devote.se
Ha det bra alla små fillurer!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0