2012-05-13 @ 09:42:39

Godmorgon!

Hej!
Nu har vi gått upp en halvtimma för tidigt eftersom vi var "tvungna" att vänta på sconsen som e inne i ugnen nu.

Idag ska jag inviga min nya transport! :D Jag ska åka på Lag-SM träning idag. Ska bli jätte kul :D

Annars så har vi inte så mycket att berätta. Igår gick vi och borstade tänderna vid 11 eftersom båda var så trötta och vi skulle upp "tidigt". Sen så pratade vi en stund men sen släckte vi. Precis när man ska somna så får Jossan ett sms. Sen så smsade hon med honom ett tag och sa helatiden, "men jag ska snart säga att vi måste sova nu". Sen slutade hon sms men då var vi ju tvungna att prata en stund. Sen skulle Jossan läsa ett gäng sms på min mobil eftersom hon inte fått läsa dom... Hon har inte bett om det... Så det tog ju en liten stund och sen vart vi tvungna att prata ännu mer så det slutade med att vi somna vid 2...

Men det var inte så svårt att gå upp änd faktiskt ;) Och idag är det till och med fint väder, det regnar inte ens, än så länge. Men vi hoppas att det håller i sig för jag ska vara ute hela dan...

Kram Julia och Jossan (Julia som skriver)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0