2012-05-01 @ 22:15:08

Måste sova, men...

Hej!
Ja, har egentligen inte tid att skriva ett inlägg nu. Mamma vill att jag ska sova och det är ju skola imorron så det borde jag nog med tanke på att jag och Jossan gick upp 12 idag...
I alla fall så kom vi efter att ha hjälpt små syrrona baka ut till stallet. Vi tog en härlig lång runda som vi faktiskt aldrig ridit. Skriver mer om den imorron eftersom jag inte hinner nu, haha måste ju berätta lite nogrannare om älgen som jag tydligen höll på att rida in i... :P
Delade Stelpas man också, få se om den vill lägga sig så... hoppas :D
Imorron kommer hovslagaren och hästarna får vila men vi har ju en del att berätta om ändå ;)
Svarar på kommentarer imorron också om inte Jossan gör det först, såg att det var några ;D
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0