2012-05-31 @ 18:55:10

Snart sommar iaf!

Hej!
Ja idag var det värre väder än igår. Regnade och allt, då var jag ute och gick i bara jeansjacka eftersom jag glömt mitt busskort... Inte så kul, höll på att frysa ihjäl när jag kom hem till Ingrid och sen när jag kom in så kom solen fram ;) Lite typiskt men i alla fall.
Pappa hämtade mig och så åkte vi till corall för att lämna tillbaka grejerna som jag inte skulle ha. Det fanns inget flugtäcke i Stelpas storlek så vi får se, kanske hon klarar sig utan annars så får vi leta vidare. Köpte bettplattor och ett pannband på corall. Pannbandet köpte jag åt Jossan eftersom hon provade mitt likadana på Atli igår och ville ha ett likadant. Plattorna kostade bara 15 kr och det kändes som en bra grej att ha. Måste kolla lite nogrannare på Stelpas nosgrimmor och bett för ibland gapar hon som jag vet inte vad... och det är ju inte så kul när bettet håller på att åka igenom munnen på hästen för att den gapar. Ska kolla på det där, vi får se ;)

Har kollat på förra veckans avsnitt av Revenge som jag missade då och snart kommer det väll ett till ;) Har inte jätte mycket att göra nu, sista redovisningen i skolan är klar och har inget mer att föra klart. Skönt de men känner mig väldigt deppig nu i alla fall. Såhär 5 dagar kvar till sommarlov, säkert ett av de bästa någonsin så borde man va glad men det känns så depp alltihop. Vet inte vart jag ska ta vägen när jag inte ska till stallet typ...

Men, men jag tror det går över. Har ju massa saker jag ser fram emot i sommar ;) Både med och utan hästar :P

Håller på och fixar filmen när vi gör trix med hästarna så jag hoppas den kan komma ut ikväll, troligen ;) Nya designen till bloggen ska bli klar innan lovet börjar också har jag bestämt, så det kommer snart ;)
Ska göra klart filmen nu!
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0