2012-05-30 @ 08:05:54

Stor handlat :D

Hej!
Ja jag tänkte bara försöka skriva en lista på allt jag köpte igår. Ja, jag stor handlade verkligen men allt var så billigt och det var rabatt. Sen köpte jag nästan bara grejer som jag behövde eller inte hade ;)
Här är i alla fall listan:
• Lila mjuk borste - inte jätte nödvändig men den verkade bra ;)
• Lila krubba - den var LILA och jag har ingen :P
• Två pannband - inte så nödvändigt, men jätte billigt och tror det kommer bli fint ;)
• Lila grep - fick mamma faktiskt mig att köpa... :P
• Flugtäcke - tror det kan va bra att ha.
• Prob schampo - behövdes ;)
• Hov olja - behövdes ;)
• Mjuk padd att ha under sadeln - tror den kommer få sadeln att ligga bättre ;)
• Transport skydd - det köpte mamma innan ;)
• Chaps - det enda jag köpte till mig själv ;)
Det var de jag köpte på Coralle. Sen har jag köpt flugspray, Horsol, hästgodis och ett rakt bett det senaste dagarna också.
Men nu blir det inte shoppa på ett tag ;) Får klara mig över sommaren. Då vill jag bara ha den här nosgrimman i födelsedagspresent, sen är jag helt nöjd ;P
Vet inte vilken tyå den här är men jag vill ha en engelsk ;)
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Lina

SV:ja eller han är halt på 3 ben, och i dag fick vi dommen att han inte går att rädda..

2012-05-30 @ 13:22:12
URL: http://islandshastenochryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0