2012-05-15 @ 15:38:00

Till körskolan!

Hallå på er!
Just nu sitter jag på en såndär övningkörnings kurs! Vet inte hur länge vi kommer att sitta här men det lär inte bli några 5 minuter iaf...
Lite irriterande är det för jaf tror inte att dom kommer gå igenom så mycket annat än vad jag redan vet eftersom jag har moppe kort.

Kul ska det iaf bli att köra bil sen! Yes! Jag slipper inte pappa på ett år dock men ändå! Jag ska få köra bil!! :O

Jag inbillar mig att det inte kommer bli så svårt eftersom jag har kört moppe men vad vet jag! Lite bra är det nog att jag har kört moppe eftersom jag lärt mig växla på den. Det blir ju iofs en helt annan grej i bilden men jag tycker att det inte borde att allt för lång tid att lär sig ändå.

Och sen har jag redan kört bil en gång... Fast det var innan jag fick moppe körkort.. :P Haha! Men det var roligt och pappa vågade inte släppa handbromsen en sekund... Haha! :P


En sån här bil har min pappa! Men den kommer inte jag få köra förrän jag kan ;)
En jätte bra häst bil då den har fyrhjulsdrift och får dra häst släp utan problem! Dock har den lite liten baklucka.

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0