2012-05-11 @ 12:00:00

Transporten :D

Hej!
Jo som ni kanske läst så kommer vi köpa en transport. Detta eftersom det blir jobbigare och dyrare att hyra varje gång jag ska iväg. Och mamma och pappa bestämde sig för att de helt ville köpa en ny så de vet att den kommer fungera. Och ja, jag fick precis vad jag ville. Eller jag hade inte så höga krav men jag tror jag gillar den här transporten och så har den sadelkammare, yes! Tack mamma och pappa :D Och mormor som ger mig halva transporten också ;) Detta är såklart ännu en tidig födelsedagspresent.
Tänkte visa lite bilder så får ni se ;) Here it come!
(bilder från hemsidan där jag hittade transporten, http://www.osterlenshtc.se/ )
Och ja, vi ska hämta den på lördag och på söndag så är det lag-träning så då inviger vi den :P
Vad tycker ni?? :D
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Emma G

Superfin! Vad har ni fått betala för den? :)

2012-05-11 @ 13:08:09
URL: http://freyfaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0