2012-05-05 @ 21:55:13

TREC-tävling!

Japp, Jossan är och tävlar idag och jag ska också iväg. Dock så ska jag inte ha med nån häst och jag ska inte till samma ställe son Jossan. Jossan ska ju med sitt lag och kvala till lag-SM nånstans i Stockholm, lycka till till dom!
Men jag ska på trec-tävling inte lika långt bort. För er som inte vet så är trec en tävlingsgren där man ska rida orientering, ett gångarts test(typ) och så en hinderbana. Det är jätte kul, mycket variation och olika hästar.
Jag ska inte tävla utan kommer väll få hjälpa till med lite av varje, men det är också kul ;)
Nu måste vi åka men kanske skriver något ikväll ;) Slänger in en bild på Stelpa från igår, finis hästen. Kanske blir någon trac-tävling för dig också nån gång ;P
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0