2012-05-13 @ 21:50:28

Trött..

Hej igen!
Nu e jag bara så där lagom trött på min häst.. Inget funkar tycker jag.. Inte som det gjorde förut iaf. Jag fattar inte vad som hände? Han gick som en klocka och sen efter 5 dagars vila så funkade ingenting? Han fick ju vila? E det inte då dom liksom smälter allt och bearbetar allt man lärtdom för att inte kollapsa (?) sen?

Blä...

Det gick inte jätte dåligt idag men heller inte jätte bra. Det lutar mest åt dåligt tycker jag.
 Jag vet inte vad det är med honom. Han ska bara springa. Speciellt när jag försöker få med bakbenen. Han bara spänner sig och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Jag börjar fundera på om han har ont någon stans. Men han visar ju ingenting. Jag har ju till och med longerat honom på en 5m volt utan att han visade att han hade minsta lilla ont.
Tölten går hyfsat ibörjan men sen funkar ingenting.

Varför e han så stressad i ridningen?

Det känns inte som om det är vila han behöver eftersom han bara springer. Han har liksom typ för mycket energi. Eller så e det en vila han behöver.

Ska kanske boka en lektion med Sara. Fråga henne vad hon tycker.

Kram Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0