2012-05-02 @ 18:42:26

Plugga!

Hej!
Ja, idag har hovslagaren varit här men Jossan fixade det så jag är hemma. Hade tänkt att plugga tills provet imorron och på fredag, åh orkar inte...
Jossan sitter och laddar upp bilder tror jag. Jag har faktiskt precis laddat upp bilderna på när vi stretchar hästarna också. Tänkte visa den här bilden från samma kväll, ganska fin tycker jag.
Det blir ganska häftigt ljus på våran stallplan när solen går ner.

Idag har det i alla fall också varit väldigt fint väder, sommar på riktigt känns det som. Ska nog sätta på mig shorts imorron.
Spelade fotboll med lite kompisar efter skolan idag och jag vet inte hur många gånger jag vrickade fötterna. Så typiskt, har spelat flera gånger i klack-skor men inte vrickat mig. Och nu körde jag utan (vi var på en konstgräsplan) och så vrickar jag mig typ hur många gånger som helst...

Imorron blir det inte heller någon ridning men på fredag så ska vi rida. Får se hur det blir i helgen, har lite annat att göra på lördag också och Jossan ska tävla på söndag så då får jag rida själv. Inte lika kul men det behövs ibland det med.

Sen så har jag och Jossan bestämt oss för att börja jogga med hästarna en gång varannan vecka i alla fall. Alltså springa med dom en bit. Detta eftersom både jag och Jossan känner att vi kanske också behöver lite mer kondition och muskler, vi får se hur mycket det hjälper... :P
Men nu ska jag ta och plugga så hinner inte skriva mer.
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0