2012-05-05 @ 10:03:41

Bilder från Sara-lektionen!

Hej!
Ja nu visar jag några av de bästa bilderna från Sara-lektionen. Det kommer nog ett inlägg med fler bilder sen, lite av bilderna där det inte gick lika bra också. Men nu får ni se de här i alla fall ;)
Haha, han gick bäst på bilderna när han var bakom Sara :P
Haha, Jossan tanke: Ska jag få honom att göra sådär?

Helt klart min favorit bild från den dagen, tror aldrig hon har gått så fint i trav förut :P

Haha, lite väl uppåt i galoppen kanske...

Ja, men skrattar alltid på Saras lektioner i alla fall.

Kommer fler bilder sen ;)
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Clara

så fina bilder!



svar: jag använder en gele från hööks som är till för att hålla flätor och knoppar på plats! Den har ett par år på nacken, har inte använt den sedan jag tävlade ponny och knoppade manar haha! Just den produkten verkar ha utgått ur sortimentet, men vilken hårgele som helst som är ekologisk borde funka :D

2012-05-05 @ 15:03:28
URL: http://claraequine.blogg.se/
Postat av: Clara

hej! går det bra om jag lånar en bild på Stelpa? Täntke skriva ett litet inlägg om henne och Svea då de är så himla lika :) länkar sjävklart hit :)

kram!

2012-05-06 @ 16:44:01
URL: http://claraequine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0