2012-05-25 @ 17:03:17

Vila för hundutställning!

Hallå!

Idag ska Julia och jag longera och sepan springa med våra hästar. Blir samma sträcka som förra gången och vi ska försöka hålla igång springandet mera den här gången ;)
Sen blir det att ge hästarna mat och sen ska vi hem till mig och köra styrke övningar igen. samma som förra gången tror jag ;) Men vi ska försöka slå planka och "sitt utan stol" tiden som vi hade förra gången ;)

Hunden får inte följa med och springa denna gången. Hon ska få vara hemma och hålla sig ren tills helgen då det blir hundutställning för hela slanten! En tävling på lördagen och en tävling på söndagen. Hua! Det kommer bli jobbigt. Sara ska också vara med och ställa sina hundar så ni kommer att få stå ut med massor av hund bilder efter helgen ;)

Skönt att träna idag och sen vila hela helgen. Då kanske man hinner repa sig innan man ska dra igång med ridningen sen :P
Föresten så kommer jag sluta tidigt på måndagen så det får bara bli en dag ledigt för Atli i veckan som kommer. Det vill säga om jag inte hinner rida i helgen. Då får han vila på måndag ;)

Hmm... Måste bestämma mig om jag ska kvala om till Lag-SM eller om jag ska vara med på upplands mästerskapen också.
På kvalet så måste jag isf köra T8 och kanske köra dressyren igen. Och jag vill inte trycka runt honom i tölt två varv egentligen men han skulle kanske kunna få högre poäng för första varvet den här gången...
På UM tänker jag bara tävla V5. Och det vore roligt att se om jag får ännu lite bättre poäng den här gången eftersom jag vet hur jag ska göra för att få med bakbena bättre denna gång. Jag vill egentligen visa alla mina fina gångarter eftersom tölten onte är så fin..

Vad tycker ni att jag ska välja? UM eller Lag-SM kval?
Okej.. Svårt för er att avgöra men säg vilken ni skulle välja.
Oavsätt om det är med er häst eller om ni tänker i min situation.
T8 eler V5?






Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Hinner inte läsa allt eller svara på kommentarerna men jag måste säga att jag är svag för din häst, det ser ut på bilderna att han har potential. Kul!

2012-05-25 @ 23:52:03
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Emma G

Såklart du ska vara med på UM! :)

2012-05-26 @ 18:44:54
URL: http://freyfaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0