2012-05-19 @ 17:37:04

Vill ha från Hööks :D

Hej!
Ja, jag kollade på Hööks hemsida idag och det är endel grejer jag skulle behöva/vilja köpa. Dels så vill jag köpa ett nytt bett till Stelpa, ett rakt. Läste tidningen Islandshästen igår och läste åter igen, man har ju hört det på andra ställen också, att det är bra att variera bett ganska ofta. Har funderat på att köpa ett nytt/till bett till Stelpa innan detta också men nu känner jag att jag vet vad jag vill köpa också.
Det är detta jag funderar på:
En snodd skulle heller inte vara helt fel så att jag slipper låna, det verkar ju fungera för Stelpa så vill nog fortsätta träna med det ibland.
Sen så vet jag inte om det kommer behövas, men om det skulle visa sig att det behövs så kommer nog även detta köpas:
Sen skulle vi också behöva köpa hagmaterial att ta med sig på tävling men vet inte om allt sånt finns på Hööks så vi får se ;)
Kan även meddela att alla bilder håller på att laddas upp så de kommer inom kort ;)
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: malin

han har haft en inflammation i munnen och vrickat sig :) men nu är han frisk :)

2012-05-19 @ 18:44:55
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0