2012-05-28 @ 16:19:01

Vill inte...

Hallå!
Jag vill inte rida Atli idag och jag vill inte plugga heller... Men om jag ska välja så rider jag hellre Atli.
Det är tråkigt väder ute så därför vill jag inte gå ut. Det är snudd på regn hela tiden och det blåser hemskt kallt. USCH! Men jag har verkligen ingen lust att plugga heller.. Även fast jag måste det.

Ne nu har jag latat mig tillräckligt! Ska ut och rida nu. Punkt slut.

Det får bli ett pass på banan.

Berättar mer om Atlis bror sen kanske


Här är han iaf :) Till salu hos Sara Gjerdingen

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Alexandra

Nä fy, det är inte roligt att rida när det är regnigt ute!



sv: Fölet klarade sig tyvärr inte. Han låg snett med huvudet och benen var böjda inåt. Troligen hade han legat död ett tag när vi fick tillkallat veterinär, därför var det tur att vi fick ut honom i tid då likmaskar och annat hade kunnat börja utvecklats annars. :(

2012-05-28 @ 18:48:32
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0