2012-11-15 @ 22:34:00

Min drog - ur Jossans syn

Jag känner likadant som Julia. Här ska ni få höra:
 
 Idag var det första gången på en vecka som jag kunde sova utan att vakna 17 gånger samma natt. As skönt!!

Det började redan i fredags, mina "abstinensbrsvär".
Jag har alltså "abstinensbesvär" för att jag inte har ridit på typ två veckor.
Ni kan ju tänka er det här: Jag har ridit 5 ggr i veckan kontenueligt i 5 år. 
Att sedan sluta tvärt är ingen hitt för kroppen...
 
Jag har dessutom inte bara överskottsenergi utan jag är trött också. Jag är trött i huvet och mina ögonlock väger bly men men kropp är redo att springa maraton! Efter kl 4 på morgonen måste jag tvinga mig själv att ligga kvar i sängen och försöka sova lite till....
 
Men igår red jag och sen gjorde jag styrke övningar hemma och då sov jag hela natten lång! Och idag fick jag känna på hur trött jag verkligen är......
 
Jag lider med Julia som måste stå ut ännu längre!
 
har ni haft denna extremt jobbiga kännsla någon gång?
 

jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0