2012-11-11 @ 17:03:00

Roligt!

Idag så lekte jag och Atli! Och för första gången så lekte vi faktiskt!
Jag sprang som en tok och han sprang efter kanske inte riktigt lika entuseastisk men han sprang och slängde med huvudet och verkade uppskatta det.
Gjorde också så att jag tog tre steg framåt och sen backade jag tre steg igen och han gjorde precis som mig. jag gjorde också så att jag sprang och sen helt plöttsligt stannade jag och han var med hela tiden och läste mitt kroppsspråk perfekt och stannade vid min sida utan att springa på mig.
Super kul var det! Han var uppmärksam och framåt och ville vara med mig.
 
Tränade även lite spanskskritt och det börjar arta sig ordentligt nu! han kan lätt tre steg sen blir den en liten miss och sen tre steg igen. Duktiga killen!
 
Julias föräldrar och en utav lilla syrrorna var också med ut och körde lite horsmanship med Stelpa. Och av det jag såg så såg det bra ut :)
 
Kör ni mycket horsmanship med era hästar eller bara om det behövs?
 
my sweet, sweet love!
 
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Gud vad häääärligt :D!!!!!

2012-11-11 @ 18:54:29
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Postat av: rebecca

Kan du inte lägga ut video från när du tränar spansk skritt? :D hihi

2012-11-12 @ 19:53:46
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0