2012-11-29 @ 13:29:35

Tävling

Jag såg på en blogg att det skulle vara vinter tävlingar på Strömsholm och genast skjuter pulsen i taket! Haha! As töntigt men jag är så sjuuukt taggad på att tävla!
Lite synd är det att dom är 3 månader efter varandra. Januari, februari och mars.. Jag vill ju vara med på alla! Haha! Men jag tror att jag ska försöka hålla mig till varannan månad i alla fall i början av sesongen så kanske det bir oftare under sommarlovet ellr något. Får se lite.. Men jag vill ju inte att han ska tröttna inan vi ens har börjat!
Gud så gärna jag vill tävla!
Är det någon som fundrar på att åka? :)
 
Jossan

Kommentarer:
Postat av: rebecca

sv:
ja så heter det :D hihi jag med!!!

( du måste ändra "kom ihåg mig" för din hemsida är alltid fel :D står semtegenis. glömt ett s!;) )
------------------
När är vintermästerskapen? :D jag bor ju bara ca 5 km därifrån, skulle vara perfekt första tävling!!

2012-11-29 @ 16:13:14
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Han är 8 år så han börjar bli gammel nu, atli här nu totalt bara riden i 1år och 7 månader, mellan 4 - 5 reds han in och var på hingst visning men sen när han kom hem så tog vi (eller mamma) ett beslut om kastrera honom för ingen hade tid till att tävla även fast min tränareLalli ville köpa och ha honom som tävlingshingst å sen avel,, men alla i familjen har fast sig vid Atli så han va inte till salu,, började rida atli i våras så vår första tävling va i höstas så nu ska tölt tränas och åka på pass kurs för i vår blire 5-gång :)

Måste säga att jag tycker din Atli får med sig bakbenen bra i tölten för att var så hög och bara 5år ,kan han va 1,50? (många höga isisar har svårt med det)
Är din Atli 5-ggr?

2012-11-29 @ 16:50:55
URL: http://www.alexandrawesters.blogg.se
Postat av: rebecca

eller vadå är det tre gånger? men man kan väl bara vara med en gång om man vill eller vadå jag fattar inte :D hahah

2012-11-30 @ 09:05:54
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

VI har kort och intensiv tävlingsäsong här uppe. Tre tävlingar i rad, slutet av maj till början av juni. Hösten är likadan tre tävlingar, tre helger i rad.

2012-12-03 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0