2012-11-27 @ 23:12:48

Tömkörning

 
Haha, ja jag försökte men gav upp! Det gick Inge vidare alls! Det gick men kände att det var lite svårt att arbeta honom och han såg inte alls lika avspänd ut som när vi longerar. Körde en liten stund sen gav vi upp och longerade med snod istället.
hade tagit fram lite bommar också och idhandhade han tydligen världens storhäst-trav! Det var säkert mer än en meter mellan bommarna men ändå så räckte det inte riktigt till för att kininet skulle korta upp steget över dem!
 
Försökte även på att galoppera över en bom men det var bara att glömma! Han fattade inte alls vad han skulle göra och antagligen var det lite för jobbigt också. Men vi ska klara det, om ett tag!
 
Blev ett kortis pass för att set regnade så äckligt mycket! Och sen in och på med regn täcke på både Stelpa och han och sen ut i hagen och jag rusar hem för att plugga. Lite kortfattat.. grejade med massor av täcklen och mat däremellan också.
 
men jag är nöjd över honom! Han skötte sig bra idag!
 
imorgon blir det rida av! Ut sade jag tänkt får se vad Julia säger!
 
 
Jossan

Kommentarer:
Postat av: rebecca

haha! " imorgon blir det rida av.! :D

sv:
Håller med!! Jag tycker eran är fin, men inte mer än så för då skulle det bli lite för mycket :D

2012-11-28 @ 08:42:26
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0