2012-11-14 @ 21:10:00

Vad är det?

Idag var det första gången jag red sen förra tisdagen och än en gång så har jag hållt på att krypa ur skinnet... Men det tar vi i ett annat inlägg.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Är Atli sjuk eller inte??
Han var jätte seg idag. Dock fick han inget större flås även efter jag hade galopperat.
Det ran lite ur näsan på honom men det var inte snor. Han hostade inte heller så jag förstår inte varför han var så seg!
 
Kanske bara var en dålig dag. Ska fortsätta rida som vanligt nu i alla fall så får vi se om det blir bättre eller sämre.
 
Julia var ju också ute idag och borstade Stelpa och tog sen en liten barbacka tur med mig när jag skulle skritta av.
Och inte ens då var Atli särskillt pigg... Kanske tyckte han att han hade gått klart då inte vet jag..
 
Om dom bara kunde prata!!!
 
 
Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: C

Känner igen mig. Ena dagen pigg och alert och helt plötsligt seg. Kan kanske vara årstiden? Mognar med åldern också tror jag.Min har varit jättepigg, i förrgår så gick han knappt framåt. En natt inne brukar lösa problemet för min häst:) fin blogg ni har!

Svar: Ja, det är så jobbigt när man blir osäker på om det är något fel eller inte.. "/Tyvärr kan jag inte göra det.. ;)
Tack så mycket!
Jossan

2012-11-15 @ 08:49:29
Postat av: rebecca

Ja... Tänk vad lätt det skulle vara om dom kunde prata!! Fast det kanske vi inte skulle vilja ibland ;)

2012-11-15 @ 09:15:22
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Haha knäppisar;) men söta!

Ja faktiskt.. Dom kunde i alla fall kunna säga : jag har ont..

2012-11-15 @ 15:06:37
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0