2012-10-08 @ 16:31:10

4H för hela slanten ;D

Hej, hej!
 
Jag har inte så mycket att berätta och det är väll det jag tänkte säga nu. Va på 4H hela dagen igår och ska dit idag också så har inte träffat Stelpa och Jossan på två dar därmed inget nytt att skriva här heller...
Här är en av våra fail-bilder som jag aldrig kommer sluta skratta åt, ni kanske inte tycker det är lika kul som jag men... asså Jossans min, Atlis lugg och så Stelpa... hahaha nej jag kommer aldrig sluta skratta åt den här bilden. Så söta! :P
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Kikki

Ja, jisses vilka sötnosar!

2012-10-08 @ 20:04:37
Postat av: Linda

Hahah härlig bild!

2012-10-10 @ 16:19:22
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0