2012-10-13 @ 21:49:28

Bilderna på Julia

från igår
Tyvärr blev det inte fler eftersom jag var tvungen att ta med blixt...
 
Vill bara tillägga att det ser ut som om vi försökt fotta mitt i natten men det hade bara precis börjat skymma. Iaf så blev slutar tiden för lång utan blixt och därför helt suddiga. Så jag blev tvungen att ta med blixt och eftersom jag hade det stora objektivet så var jag tvungen att stå en bit bort och då nådde inte blixten fram helt och hållet. Så därför ser det ur som om vi fottat i mörkret ;)
 
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: rebecca

svar på kommentar:
Verkligen :)
----
Det blev ju bra bilder ändå, trots mörkret! :)

2012-10-14 @ 09:08:48
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Sv: Åh! Jag blir så rörd och glad över dina fina ord. Vad söt du är Jossan! Det värmer verkligen i hjärtat att mina texter kan ha betydelse för någon, tack ska du ha!!

2012-10-14 @ 21:12:12
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0