2012-10-22 @ 08:08:00

Klippt igen!

Japp! I lördags klippte jag Atli igen vilket resulterade i att han var väldigt pigg i hagen på söndagen!
Men det är bra det! Pigga hästar vill vi ha!
 
Tänkte ta en genom gång i hur våra klippningar förändrats från gång till gång:
 
1:a gången vi klippte (inom gröna linjen)
+ 2:a gången vi klippte (innom röda linjen)
 
3:e gånen vi klippte:
 
Och sist men inte minst 4:e gånen vi klippte (bara jag än så länge men julia ska nog klippa något liknande)
Jajamen! Det blev hela halsen denna gången! Efter mycket läsande och tipps och råd från er läsare och bloggar som jag läser!
Jag hoppas innerligt att han inte kommer behöva något täcke på sig dygnet runt pga denna klippning! Verkar inte som om han mår dåligt av den än iaf. Dessutom går dom i en frodig hage och det finns massor att äta på så jag tror inte att det går någon nöd på honom. (ni ser ju den lilla kulan! Som inte var så liten för ca 2 veckor sedan)
 
Förresten så ser ni ju hur han sett ut under året här. Dock ser jag inte så stor skillnad... Kanske att han har fått en rundare rumpa. Det går inte in lika mycket vid höftbenet på sista bilden tycker jag... Aja.. ingen jätte förändring precis!
 
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag tycker han är fin ja :) Och klippningen blev nog kanon, blev ju nästan en Fifa klippning och hitills har inte hon fryst iaf trots världens regn och blåsväder.
Blir fint det Jossan ;)

2012-10-22 @ 17:59:29
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0