2012-10-15 @ 16:41:00

Vecka... vilken vecka är det?

Måndag: Vila.
Tisdag: Rida på vägen.
Onsadag: Rida på banan.
Torsdag: Vila.
Fredag: Konditonsträna på vägen.
Lördag: Rida en runda om det är torrt.
Söndag: Rida på banan.
 
Såhär kanske veckan blir, kanske inte. Sanningen är att sånahär planeringar vet jag oftast inte om jag följer men det känns skönt att lägga upp dem ändå så att man vet att man har en plan även om man sen inte följer den helt. Den här veckan kommer vi nog försöka klämma in en lekton också men jag vet inte när det blir. Sen så är det älgjakt nu så ridningen utanför banan är ju verkligen begränsad. 
Vi får se, men bilder kommer det i alla fall komma under veckan. Här är ännu en.
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Härligt att ha något att gå efter, jag skulle aldrig kunna göra ett schema, jag bestämmer mig när jag väl sitter på hästen hehe :)
Sv: Ja körningen går otroligt bra!

2012-10-15 @ 21:27:42
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0