2012-09-19 @ 14:50:51

En chans att andas...

Ja nu har ju det förhoppningsvis löst sig med Atli, han ska bara hem igen så är allt som vanligt. Stelpa har jag inte haft någon möjlighet att komma ut till och har haft lite ångest för att jag inte kunnat komma ut till henne. Hoppas verkligen att hon inte har fått massa smuts och sånt i såret för det vore ju lagom kul om det blev infekterat. När jag lämnade henne så var det ju torrt och fint men det var ju fortfarande ett sår och jag hon har ju lyckats få sina tidigare sår infekterade om man säger så. Hoppas att det inte blir så denhär gången.
 
Jag och Jossan har ju sagt det ibland, att vi har haft väldig tur med våra hästar som inte blivit allvarligt sjuka alls. Ett tag så var det sjuka hästar på nästan varje blogg man läste kändes det som. Men Atli och Stelpa har hållt sig friska och hela, men peppar, peppar... Det kan gå på 5 sekunder och så är allt borta.
 
Men nu ska vi sluta prata om såntdär, då börjar man bara tänka ännu mer på vad som kunde och kan hända. Idag kommer jag inte heller komma ut till Stelpa men ska försöka se om någon har tid att kolla till henne bara. Sen ska ju ut till henne på torsdag och pyssla ordentligt med henne. På fredag har jag massa annat att göra så då kommer inte jag ut till henne heller. Men helgen ska jag förhoppningsvis kunna spendera i stallet ;)
 
Vet inte hur det blir med ihop släppet som vi skulle ha idag. Vet inte om någon sagt det eller om vi glömt det i kaoset men Yöta kommer tillbaka ;) Ni minns fjordingen?
Hon har i alla fall varit på inridning nu tror jag och kommer tillbaka nu.
 
Usch, känner att det är väldigt mycket "vet inte" och "tror jag"... Men det känns som om ingen hör av sig heller eller som om någon annan vet. Och så är ju min mobil paj och det tar aslång tid för den nya att komma och känner mig smått handikappad med en mobil utan nummer...
Men jag intalar mig själv och hoppas att allt kommer lösa sig, falla på plats och bli som vanligt.
 
Kram Julia
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0