2012-09-05 @ 22:21:49

Fortfarande återhämtning!

 Ja... Det var ett tag sen jag bloggade nu men ärligt talat så är jag fortfarande inte riktigt mig själv efter helgen än. Jag är super trött för att jag inte har sovit ut på så länge nu! Sen är jag inte helt hundra frisk heller än. Inte förkyld men inte frisk heller. Jag har därför inte heller orkat ta fram datan för att ladda upp bilder... Men det kanske kommer några bilder ifrån Julia snart ;) om inte hon har fullt upp hon med!
 
Har iaf klippt och färgat håret idag! Kom inte hem förrän halv 7 efter som jag satt i frisörs-stolen i typ 3,5 timmar.... 3 timmar och 20 minuter satt jag i den där stolen! Helt galet ju! Fast jag blev fin ;) ska knäppa kort på det någon gång!
Men jag red iaf idag! Jag kom ut vid typ kl 9... Men det gick jäkligt fort faktiskt ändå hade jag med mig min lilla syster som också fick rida. Jag höll en lektion för henne idag. Inte så låg menden var intensiv och mer än så behöver hon inte! Haha hon va helt slut i bena efter typ 20 minuter! ;) och sen sa hon nu förstår jag va dina ben är gjorda av! Haha! Ja, kan man annat än hålla med? ;)
 
I måndags var jag hos en kompis och myste! Super härligt!
 
Och igår smörjde jag allt läder jag äger iprincip... Mina jodpurs hade börjat mögla till och med! Så man kan på stå att det var behövligt!
 
Gull killen! Han var förresten jätte trevlig idag! Jag lovar att han inte slängde med huvudet mer än tre gånger! Han var jätte trevlig i handen! Tölten var klockren men inte så mycket wow men det gör inget! Tror han använde bakbena lite mer idag än vad han brukar iaf.
 
 
Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0