2012-09-25 @ 18:40:05

Höstens Hiss!

Helt klart alltså! Detta är en av de bästa sakerna genom tiderna...
GUMMISTÖVLAR!!!
 
Alltså det är så perfekt, man kan gå vart som helst utan att behöva oroa sig för lera och vattenpölar. Lätta att sätta på och ta av och om det är rätt storlek osv så kan de vara riktigt bekväma också.
Helt perfekt i stallet är detta, för även om jag har ridskor som det inte gör något om jag smutsar ner så är de oftast inte vattentäta, inte som gummistövlar i alla fall.
Det här är ett par av mammas gummistövlar som jag lånar, men dom har följt mig sen Rix i sommras. De tipsade om att ta med gummistövlar och det var så värt det. Speciellt eftersom det regnade mer än solen sken och hela området var lervälling efter några dagar. Och nu har jag insett att de är jätte sköna att ha i stallet också. 
Jag rider inte med dom men när man pysslar osv så de perfekta!
Så en stor hiss till dom och jag rekomenderar det starkt! ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0