2012-09-24 @ 22:13:30

Hunnit med typ allt, förutom bloggen...

Sorry för att det varit dålig uppdatering på bloggen men helgen har helt enkelt varit full proppad och används effektift.
Varit både på 4H och ute i stallet, sovit över hos Jossan och handlat kläder, samt pluggat också. Känner mig väldigt duktig.
Jossan knäppte lite kort på mig och Stelpa så om det blev några användbara så dycker väll de upp snart ;) Annars har jag inte så mycket att berätta. Vi har mest ridit lugnt i helgen men det har varit fint väder. Stelpa är fortfarande lite svullen runt såret på benet. Men såret ser bättre ut och hon har inte ont.
 
Har lite bilder från diverse tillfällen men de kommer någon annan gång för jag hinner inte nu. Väldigt mycket i skolan den här veckan men på fredag är det studiedag så det blir lång helg, jätte skönt! Annars så bara lever jag väll livet osv.
Tiden stannar aldrig, den går i sin egen fart och väntar inte på någon...
 
Haha väldigt poetiskt... :P
Kram Julia
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0