2012-09-29 @ 11:28:02

Julia Adriansson & Josefine Jacobsson

Hej!
 
Ja det har blivit rätt många läsare nu och det kan ju vara kul i alla fall, här kommer en liten presentation av oss.
 
Julia Adriansson
 
That's me! Jag är 14 år och har hästen Stelpa. Stelpa är min första egna häst och jag har haft henne i lite drygt ett år. Jag har ridit sen jag var 5, och det blir 9 år i år. Förutom att vara ute hos Stelpa 5 dagar i veckan så är jag också på 4H. 4H kan vara lite olika saker men i mitt fall så är det Gränby 4H-gård som är en bondgård där jag rider ett russ en gång i veckan. Där gör jag även massa annat skoj.Sen går jag ju som de flestan andra 14-åringar i skolan, har börjat 8 och nu kommer betygen så endel tid läggs väll på plugg också... 
Jag bor inne i stan en halvtimme från stallet så det är en bit. Och eftersom det inte går att ta bussen ut till stallet så får jag oftast skjuts på något vis.
 
Josefine Jacobsson
Jossan är 17 år, om mindre än ett halv år 18 ;P Hon har hästen Atli som är hennes andra egna häst. Hon har haft Atli i drygt ett år hon också, och det är ungefär ett år sen hon sålde sin förra häst Kraflar. Jossan har ridit sen hon var 4-5 och började med islandshästar när hon var 8. Förutom att vara i stallet så har Jossan en pudel som hon håller på med. Och så är hon med kompisar. Jossan går andra året på gymnaiumet och går en arektekturlinje?. Och lägger väll även hon endel tid på plugg.
Jossan bor precis bredvid stallet så hon bor en bit ifrån stan. Och oftast så är det hemma hos Jossan vi är när vi är klara i stallet.
 
Det är alltså vi som driver den här bloggen som mestadels handlar om våra hästar och alla saker vi hittar på med dom.
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0