2012-09-17 @ 13:29:08

Kort dag= as skönt!

Jag började kl 10:20 idag. Skönt fast ändå inte eftersom jag måste gå upp samma tid ändå för att jag har 6km till bussen och jag är inte så taggad på att gå precis... Men då åker jag med pappa som jobbar typ bredvid min skola (det tar 15 min att gå) och då kan jag sitta och dega på pappas kontor och det är bättre än att vara i skolan i alla fall ;)
Men nu är jag i alla fall tillbaka på pappas jobb igen för jag har redan slutat! Sjukt skönt!
Skulle egentligen gått till 16:40 idag men eftersom våran bildlektion på 2 och en halv timma var inställd så slapp jag det! :D

Nu ska jag plugga lite, se om jag kan fixa lite kakor och dricka mjölkchoklad till typ kl halv 5 och då ska mamma hämta mig, eller så går jag till henne ca 10 min bort, och åker med henne hem!

As nice! Blir en helt ledig kväll sen eftersom Atli ska vila idag! Fast ska väl ut och ge han kraftfoder och släppa ut honom på kraftigare bete också eftersom han vägrar lägga på sig ;)

Kraaam!! Jossan

Ps. Igår va den lilla mage han hade borta också... Här gäller det att hänga med i svängarna!!


Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Ja hösten är bra vacker :) Varför gillar du inte hösten? Är det för mörkret och kylan?

2012-09-18 @ 16:27:10
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0