2012-09-02 @ 21:36:27

Som vanligt efter en tävling...

Hej!
 
Ja jag är jättetrött just nu och säkert inte på det bästa på humöret, jag håller på att bli ordentligt sjuk, det är skola imorgon och jag har lite för mycket grejer att fixa. Men det löser sig och detta ska inte bli något deppinlägg heller ;)
 
Som ni kanske hört så har ju jag och Jossan varit och tävlat i helgen, därav den dåliga uppdateringen, och ja... det har ju regnat lite. Nästan hela lördagen regnade det konstant, och våra kostymer (maskerad tävling och vi va pirater) var inte de varmaste. Men vi höll ut och körde på, vi var faktiskt ända laget som var bara ungdomar och jag  tror att i alla fall hälften av oss var eller höll på att bli sjuka. Kanske låter det som om det inte gick så bra och bara var extremt jobbigt...?
Nejdå det gick bra och vi hade kul. När alla grenar var rida och poäng ihop räknade så låg vi på en andra plats i B-finalen, 8:de plats av 12 eller 13 lag ;) Kan ju säga att det var över våra förväntningar.
 
Så idag var det dags för finaler. Det var ett väldigt hoppande i ledningen där och det var rätt spännande. Vi slutade i alla fall poäng messigt på en delat första plats i B-finalen men av någon anledning, vet inte riktigt det var lite knas, så fick vi en andra plats. 
 
Ja vi i laget var i alla fall nöjdt, det var bättre än vi trott ;) Mer poäng, detlajer, förklaringar och bilder kommer poppa upp reglebundet under veckan men just nu så tror jag inte att varken jag eller Jossan orkar blogga så mycket. Det tar på krafterna att tävla... men kul var det ;P
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0