2012-09-26 @ 10:21:08

Vill ha!

Jag vet inte men alla (innom häst värden) verkar vara ganska mycket emot "hästmodet" som är poppis nu. Jag är faktiskt inte det. Eller ja, jag skulle aldrig i mitt liv sätta på mig ett par ridbyxor och gå till skolan!
Men skorna däremot. Mums!! Me like alot!
Jag ääälskar dessa skor och jag ska banne mig köpa dom!
 
Jag skulle inte sätta på mig sånna skor som ser ut som riktiga jodpurs som man rider i..... Men alla som har lite klack! Mums mums!  (inte skorna som Julia visade tidigare, dom med hästskrona undet och grejer... Det var bara hämskt)
 
Jag hat lite "cowgirl" stil jag.
- Jag har alltid jeans på mig. (inga undantag, nästan)
- Jag älskar skjortor och blusar! Finaste som finns!
- På vintern har jag nästan alltid stickat på mig. (vet inte om det är så "cowgirl" men vad har dom på sig på vintern liksom?)
- Jag älskar lite ordentligare skor (som dom ovan) kärna med klack och oavsätt årstid!
- Stövlar har också en stor plats i mitt hjärta... Jag vet inte varför men så är det.
- Och läder! Läder är det abrolut snyggaste på alla skor väskor och accessoarer! (Gärna brunt! Det är alltid snyggare än svart! )
 
Så då vet ni hur jag gilla att klä mig när jag inte är i stallet ;)
 
Kram! Jossan
 

Kommentarer:
Postat av: Emma Gustafsson

Svar: åh tack Jossan! :D jag ska skaffa det och prova :)

2012-09-26 @ 10:27:51
URL: http://Freyfaxi.blogg.se
Postat av: Frida

Det positiva med detta mode är väl att man inte behöver känna sig så dum om man måste springa in på någon affär med hästkläderna på, för andra ser ju också ut så! :)

2012-09-27 @ 09:12:54
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0