2013-04-05 @ 21:28:00

Det GÅR framåt!

 Ja mina kär avänner det går faktiskt framåt! Han var inte riktigt lika avslappand och fin idag men det kan ju vara mitt fel också eftersom jag vet att jag spänner mig lite så fort kameran kommer fram... Men men han var fin än då idag! Formen kommer mest på banan men den visade sig även bra idag ;) Eh! Jag låter bilderna tala för sig själva :)
Traven var bara trav idag. Ingen ting extra alls han bara travade.. Men för att bara trava så gick det visst rätt bra ;)
Båda bilderna är på kort tölt!! :D (sista är favorit bilden från idag!)
Mellan tempo tölt
Något trött galopp jag fick liksom inte till tempot på den ordentligt..
Nöjd matte är det i alla fall!

Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Jättefina!!

2013-04-05 @ 21:48:43
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Linda

Han ser så jäkla stor ut att rida :D
Fast min lilla känns inte så liten heller för hon rör sig stort, skumpig med lite som storhäströrelser och bättre kan det ju bli. Så man ska inte lura sig på höjden men han ser verkligen stor ut att rida.

2013-04-07 @ 12:44:10
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0